Doskonałe ćwiczenie na wzmocnienie brzucha

Zginanie tułowia w podporze bokiem na ławce - to skuteczne ćwiczenie na mięśnie skośne i proste brzucha. Najważniejsze, żeby ruch nie wychodził z barku, który powinien tylko stabilizować pozycję.

Kilka serii, po kilkanaście powtórzeń na każdy bok, mocno wpływa na pracę skośnych mięśni brzucha ( popularnych boczków).
Należy jednak pamiętać o odpowiednio zbilansowanej diecie, gdyż żadne ćwiczenia nie przyniosą oczekiwanych efektów, jeśli nie zadbamy o to, co ląduje na naszym talerzu.
Osoby szczupłe powinny rozważnie dozować ćwiczenia na boczne partie tułowia, gdyż ich przesadne ćwiczenie może prowadzić do poszerzenia talii, co niekoniecznie jest pożądanym efektem.
Prawidłowy trening ciała powinien zawierać ćwiczenia na wszystkie partie mięśniowe. Jego ukierunkowanie powinno być dopasowane indywidualnie.
Musimy być świadomi, że same ćwiczenia na brzuch nie zlikwidują tłuszczu, który go zakrywa.
Odpowiednie żywienie + Trening + Regeneracja = Sukces

Przemysław Wójcik
Trener Personalny Energy Fitness Klub Tylko dla Kobiet

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Massy Arias: fitness receptą na depresję Nie możesz nabrać masy mięśniowej? Sprawdź, czy nie popełniasz tych błędów Ten trening na pewno cię zmęczy! I spali mnóstwo kalorii Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Magnez a mięśnie Jak prawidłowo zrobić plank? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców Trening w parze - zalety Tabata - szybki sposób na pozbycie się cellulitu Co stanie się z twoim ciałem, gdy na pewien czas zrezygnujesz z ćwiczeń? Ćwiczenia wyszczuplające nogi dla kobiet

Popularne w tym tygodniu:

Na obrazku jest 6 zwierząt. To, które zobaczysz jako pierwsze, zdradza twoje cechy Najlepsza godzina na trening? Kiedy trenować? Ćwiczenia na płaski brzuch. Wystarczą 4 minuty dziennie Jak stracić tłuszcz z ramion? To trudne, ale możliwe! Trenuję i nie chudnę! W czym problem? Trening na lepszą kondycję i spalenie tkanki tłuszczowej Trening fitness Izabel Goulart – najbardziej wysportowanej modelki świata Jak ćwiczyć w domu, by mieć boskie ciało? Rozciąganie (stretching) kiedy tak naprawdę ma sens? Niedziela na Bemowie pod znakiem 11. Bieg po Nowe Życie